FAQ

ecugE.C.U.

Θα έχω οφέλη από τυχόν αναβάθμιση στο όχημα μου?

Η αναβάθμιση είναι η αυξηση της ιπποδύναμης του οχήματος με αποτέλεσμα μετά την αναβάθμιση το όχημα να εκμεταλεύεται το 100% των δυνατοτήτων του.

Το κόστος στα καύσιμα μειώνεται?

Έχουμε σίγουρη οικονομία στα καύσιμα, αφού μεγαλώνει η ροπή του κινητήρα σε χαμηλότερες στροφές.

Τι ποσοστό άυξησης στην ιπποδύναμη του κινητήρα επιτυγχάνεται με την αναβάθμιση?

Το ποσοστό αυξάνεται ανάλογα με την κατηγορία του κινητήρα και την ιπποδυναμή του.Στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες η άυξηση φτάνει και το 10%. Στους turbo κινητήρες η άυξηση φτάνει το 35%. Στους diesel κινητήρες εκτός απο την πολύ αξιόλογη άυξηση έχουμε και οικονομία καυσίμου που φτάνει το 10%.

Υπάρχει περίπτωση βλάβης στον κινήτηρα μετά την αναβάθμιση του?

Τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει και αυτό γιατί τα προγράμματα που τοποθετούμε είναι γνησια και πλήρως ενημερωμένα.

 

 

airbag 2ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ

Σε περίπτωση σύγκρουσης ξανά, οι αερόσακοι θα λειτουργήσουν σωστά?

Από τη στιγμή που θα έχει γίνει η σωστή αντικατάσταση των ανταλλακτικών που υπέστη βλάβη, σαφώς και θα λειτουργήσουν σωστά, αφού έχει επαναπρογραμματιστεί ο εγκέφαλος και βρίσκεται στην αρχική του εργοστασιακή λειτουργία.

Χωρίς να γίνει η οποιαδήποτε σύγκρουση, υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν οι αερόσακοι μετά την ρύθμιση του εγκεφάλου?

Αφού η λυχνία του air bag στο καντράν έχει σβήσει μετά την ρύθμιση του, δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν οι αερόσακοι, γιατί ο εγκέφαλος επανέρχεται στην αρχική του εργοστασιακή κατάσταση.

Συμφέρει οικονομικά ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου των airbag?

Και βέβαια συμφέρει διότι ένας εγκέφαλος ξεκινάει από 300€ και φθάνει τα 2,500€ ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου.

Σε περίπτωση αγοράς ενός μεταχειρισμένου set αερόσακων υπάρχει πιθανότητα να μην σβήσει η λυχνία του air bag και ας είναι από το ίδιο αυτοκίνητο χωρίς να υπέστη ποτέ σύγκρουση?

Ναι, υπάρχει πιθανότητα ! Γιατί ο κάθε μεταχειρισμένος εγκέφαλος μπορεί να είχε άλλο πρόγραμμα η άλλη χαρτογράφηση λόγω λιγότερων η και περισσότερων αερόσακων. Και γι'αυτό πάντα είναι καλύτερο αν δεν τοποθετήσουμε καινούριο να ξεκλειδώσουμε τον original εγκέφαλο που έχει το γνήσιο πρόγραμμα του αυτοκινήτου.